Avantajlar, kuponlar veya sigorta gibi araçlarla değer katar. Ancak teşvikler, belirli hedeflere ulaştıklarında teslim edilir. Bu üç unsur arasındaki farklılaşma eksikliği etkinliği azaltabilir. “Tüm insanları yerine getirmek için teslim olursanız, araba yapmayan kişi benzin anlamlandırmaz. Yalnız yaşayan kişi tüm kiler kuponundan yararlanamayabilir” diyor.
Mali yönü aynı zamanda planların tasarımını da etkiler. Arango, “(Bazen) kiler veya benzin kuponları teslim ettikleri için%100'e kadar düşülebiliyorlar” diyor. Harcamayı haklı çıkarma olasılığı genellikle işçinin refahı üzerindeki etkisinden daha fazladır.
Bir programın çalışması için insanların gerçek ihtiyaçlarına dayanması gerekir. Mercer Marsh'da Sağlık Danışmanlığı ve Veri Analizi Direktör Yardımcısı Víctor García, Meksika'ya Yardımcı Yardımlar, dinlemeden tasarımın sık sık bir hata olduğunu düşünüyor. “Geniş bir paket tasarlayabilirsiniz, ancak işbirlikçilerin gerçek ihtiyaçlarıyla bağlantı kurmazsa, sonuç steril olacaktır.”
Garcia, bu faydaların teşvik edilmesinde iletişim eksikliğinin ve görünür liderliğin en başından itibaren gücü çıkarabileceğini söylüyor. Neyin sunulan hakkında bir netlik olmadığında, personelin bir kısmı belirli desteğe erişebileceğini bile bilmiyor. Bu, kullanımını sınırlar ve faydaların faydalı araçlar yerine aksesuar olduğu algısını besler.
Mercer Marsh'daki işgücü sağlığı lideri Ariel Almazán için Meksika ve Latin Amerika'ya fayda sağlıyor, yol dinleme, özelleştirme ve iletişim kuruyor. Her insanın profiline ve ömrüne göre ayarlanmış esnek şemalar tasarlayın ve tam olarak iletişim kurun. “Dünyanın en iyi programa sahip olabilirsiniz, ancak kimse bilmiyorsa, sanki varmış gibi” diyor.
Şirketlerin sunduğu ve insanların gerçekten değer verdiği arasındaki uyumsuzluk da verilere yansır. Talep 2025 Sağlık Çalışmasına göre, çalışanların% 43'ü reçeteli ilaçlar için sigorta kapsamı veya indirimlere sahip olmanın yararlı olduğunu düşünürken, sadece% 21'i bu faydayı işverenlerinden aldığını iddia etmektedir. Benzer bir şey, önleyici kanser muayeneleriyle, katılımcıların% 41'ine değer verilir, ancak sadece% 13'e ulaşır.
Bu gecikme, gelişmekte olan hizmetlerde de sunulmaktadır. Tıbbi yardım, dijital fizyoterapi veya kilo kontrolü için destek bulmak için yapay zeka araçları, işçilerin artan bir kısmı için yararlı olarak algılanmasına rağmen, kuruluşlar tarafından daha az sunulan faydalar arasındadır. Boşluk, bütçe veya mali tasarımın ötesinde, refah stratejilerini gerçek ihtiyaçlara daha fazla dinleme ve daha iyi uyarlama fırsatı olduğunu göstermektedir.
Aynı çalışmaya göre, Meksika'daki kuruluşların yarısından azının fiziksel, zihinsel veya finansal riskleri tanımlamak için tanımlanmış şemaları vardır. İşverenlerin güveni pandemiden artmış olsa da, teklif edilen ve gerçekten olumlu etkileyen şey arasında hala bir boşluk vardır.
Yaklaşım yalnızca neyin kolaylaştırılmasına veya çıkarılmasına odaklanmamalıdır. Ayrıca işbirlikçilerinin hangi değere ve ihtiyaç duyduğunu da düşünmelisiniz. Sağlık, önleme, hareketlilik veya tasarruf gibi faydalar daha sürekli bir bağlılık yaratabilir. Şirketler için zorluk, çabalarını onları entegre eden insanların gerçek kuyu ile uyumlu hale getirmektir.
Mali yönü aynı zamanda planların tasarımını da etkiler. Arango, “(Bazen) kiler veya benzin kuponları teslim ettikleri için%100'e kadar düşülebiliyorlar” diyor. Harcamayı haklı çıkarma olasılığı genellikle işçinin refahı üzerindeki etkisinden daha fazladır.
Bir programın çalışması için insanların gerçek ihtiyaçlarına dayanması gerekir. Mercer Marsh'da Sağlık Danışmanlığı ve Veri Analizi Direktör Yardımcısı Víctor García, Meksika'ya Yardımcı Yardımlar, dinlemeden tasarımın sık sık bir hata olduğunu düşünüyor. “Geniş bir paket tasarlayabilirsiniz, ancak işbirlikçilerin gerçek ihtiyaçlarıyla bağlantı kurmazsa, sonuç steril olacaktır.”
Garcia, bu faydaların teşvik edilmesinde iletişim eksikliğinin ve görünür liderliğin en başından itibaren gücü çıkarabileceğini söylüyor. Neyin sunulan hakkında bir netlik olmadığında, personelin bir kısmı belirli desteğe erişebileceğini bile bilmiyor. Bu, kullanımını sınırlar ve faydaların faydalı araçlar yerine aksesuar olduğu algısını besler.
Mercer Marsh'daki işgücü sağlığı lideri Ariel Almazán için Meksika ve Latin Amerika'ya fayda sağlıyor, yol dinleme, özelleştirme ve iletişim kuruyor. Her insanın profiline ve ömrüne göre ayarlanmış esnek şemalar tasarlayın ve tam olarak iletişim kurun. “Dünyanın en iyi programa sahip olabilirsiniz, ancak kimse bilmiyorsa, sanki varmış gibi” diyor.
Şirketlerin sunduğu ve insanların gerçekten değer verdiği arasındaki uyumsuzluk da verilere yansır. Talep 2025 Sağlık Çalışmasına göre, çalışanların% 43'ü reçeteli ilaçlar için sigorta kapsamı veya indirimlere sahip olmanın yararlı olduğunu düşünürken, sadece% 21'i bu faydayı işverenlerinden aldığını iddia etmektedir. Benzer bir şey, önleyici kanser muayeneleriyle, katılımcıların% 41'ine değer verilir, ancak sadece% 13'e ulaşır.
Bu gecikme, gelişmekte olan hizmetlerde de sunulmaktadır. Tıbbi yardım, dijital fizyoterapi veya kilo kontrolü için destek bulmak için yapay zeka araçları, işçilerin artan bir kısmı için yararlı olarak algılanmasına rağmen, kuruluşlar tarafından daha az sunulan faydalar arasındadır. Boşluk, bütçe veya mali tasarımın ötesinde, refah stratejilerini gerçek ihtiyaçlara daha fazla dinleme ve daha iyi uyarlama fırsatı olduğunu göstermektedir.
Aynı çalışmaya göre, Meksika'daki kuruluşların yarısından azının fiziksel, zihinsel veya finansal riskleri tanımlamak için tanımlanmış şemaları vardır. İşverenlerin güveni pandemiden artmış olsa da, teklif edilen ve gerçekten olumlu etkileyen şey arasında hala bir boşluk vardır.
Yaklaşım yalnızca neyin kolaylaştırılmasına veya çıkarılmasına odaklanmamalıdır. Ayrıca işbirlikçilerinin hangi değere ve ihtiyaç duyduğunu da düşünmelisiniz. Sağlık, önleme, hareketlilik veya tasarruf gibi faydalar daha sürekli bir bağlılık yaratabilir. Şirketler için zorluk, çabalarını onları entegre eden insanların gerçek kuyu ile uyumlu hale getirmektir.