“Denedim, ailemle çalıştım ve çok şey öğrendim, ama kurumsal dünyayı daha çok sevdim” diyor. Bu yüzden eğitimini Chicago Üniversitesi Booth İşletme Okulu'nda MBA ile tamamlamaya karar verdi ve daha sonra MIT tarafından Dijital Görevli Şefi Sertifikası aldı.
Bain & Company'ye giden yolu, işletmeleri daha geniş bir perspektiften anlamaya olan ilgisiyle başladı. Çalışmaları sırasında danışmanlığın farklı endüstrileri bilmesine, karmaşık sorunları çözmesine ve ekonomi hakkındaki bilgilerini pratik bir şekilde uygulamasına izin verdiğini fark etti. “Farklı sektörlerden şirketlerle çalışma ve her birinden öğrenme olasılığından etkilendim.”
Danışmana girdikten sonra, kitle tüketiminden finansal hizmetlere kadar çeşitli projeler üzerinde çalıştı ve daha sonra bir müşterinin işinin dinamiklerini anlamak için pazarlarda tavuk satmak gibi doğrudan beklenmedik operasyonlara katıldı. “Gerçek önerilerde bulunmak için, bu deneyimi alanda yaşamam gerekiyordu. Bu sadece verileri analiz etmekle değil, zincirin her bağlantısının nasıl çalıştığını bilmekle ilgili” diyor.
Scotiabank için bir dönüşüm projesine katıldığında yanılsaması değişti. Yüksek katmanlı yöneticilerden şubelerdeki ve bakım merkezlerindeki çalışanlara kadar her seviyedeki ekipmanla bağlantı kurma yeteneği, bankanın saflarına katılmak istemesini sağladı.
“Scotiabank'ın kültürünü sevdim. CEO'dan şubelerdeki yöneticilere, hepsi sürekli iyileştirme ve müşterinin sesine odaklandı” diyor. Performansı fark edilmedi ve uluslararası ve dijital bankacılık stratejisi direktörü olarak Kanada'daki bankaya katılmayı teklif etti.
2017 yılında Scotiabank'a gelmesinden bu yana, kurumdaki en etkili liderlerden biri olma pozisyonuna yükseldi. Bugün, çalışmaları süreçlerin dönüşümüne ve optimizasyonuna odaklanarak Bank'ın stratejisinin müşterileri için güvenilir bir finansal ortak olma hedefi ile uyumlu olduğundan emin oluyor.
Liderliği altında ve Scotiabank Meksika'nın Baş Dönüşüm ve Strateji Görevlisi olarak banka, bankacılık çekirdek sisteminin 30.000 milyon dolarlık bir portföyün göçü, yüz biyometrisi ile% 100 dijital hesapların açılması ve% 75 oranında azaltılması da dahil olmak üzere 70'den fazla dönüşüm projesi uyguladı.
En büyük zorluklarından biri, yeni iş biçimlerine direncin yaygın olduğu bir sektörde değişim yönetimi olmuştur. “Değişim her zaman stres yaratır. Zorumuz, yıllarca bir şeyler yapanları korkmadan yeni bir şeyler denemeye ikna etmektir.” Onun için formül, takımları kendi deneyimlerinden anlamak ve en kolay işlerini yapan çözümler sunmaktır.
Natalia aynı zamanda kuruluşlar içindeki çeşitlilik ve eşitlik savunucusudur. “Bu ücretleri yerine getirmek değil, fırsatların gerçekten adil olmasını sağlamakla ilgilidir. Süreçler şeffaf olduğunda çeşitlilik doğal olarak gerçekleşir.” 500'den fazla üyeden oluşan bir topluluk olan Scotiabank'taki Kadın Güçlendirme Grubu'nun ortak ortağıdır ve genç liderlerin aktif bir akıl hocasıdır.
Şu anda, Scotiabank Meksika'daki işbirlikçilerin% 51'i kadın ve% 32'si üst düzey yönetim pozisyonlarını işgal ediyor, yani geçen yıla göre% 2 daha fazla. Kurum ayrıca 300'den fazla işbirliğinin katıldığı ve% 16'sının şirket içinde promosyonlar sağladığı Kadın Yetenek Liderlik Akademisi'ni yarattı.
Yoğun kariyerine rağmen Natalia, profesyonel ve kişisel hayatı arasındaki dengenin önemini kabul ediyor. Bir anne olarak, hem evinde hem de çalışmalarında bulunma zamanını yönetmeye çalışır. “Kızımla önemli anları kaybetmeden etkili bir lider olmak için zamanımı daha iyi dengelemeyi öğreniyorum.”
Natalia, durgunlaşmanın bir seçenek olmadığını biliyor. “Bankada hala kalmak geride kalmak. Amacım süreçleri dönüştürmek, ancak daha fazla dönüşümlü zihniyet” diyor. Bir sonraki zorluğu, yeniliği teknolojinin ötesine getirmektir; Bankaların faaliyet gösterme, finansal içermeyi hızlandırma ve her şeyden önce kadınların üst yönetimdeki rolünü yeniden tanımlamasına meydan okumak. “Birkaç yıl içinde birisi bana kariyerinin havalandığını söylüyorsa, içimde bir referans gördüğü için her uyanma buna değecek.”
Bain & Company'ye giden yolu, işletmeleri daha geniş bir perspektiften anlamaya olan ilgisiyle başladı. Çalışmaları sırasında danışmanlığın farklı endüstrileri bilmesine, karmaşık sorunları çözmesine ve ekonomi hakkındaki bilgilerini pratik bir şekilde uygulamasına izin verdiğini fark etti. “Farklı sektörlerden şirketlerle çalışma ve her birinden öğrenme olasılığından etkilendim.”
Danışmana girdikten sonra, kitle tüketiminden finansal hizmetlere kadar çeşitli projeler üzerinde çalıştı ve daha sonra bir müşterinin işinin dinamiklerini anlamak için pazarlarda tavuk satmak gibi doğrudan beklenmedik operasyonlara katıldı. “Gerçek önerilerde bulunmak için, bu deneyimi alanda yaşamam gerekiyordu. Bu sadece verileri analiz etmekle değil, zincirin her bağlantısının nasıl çalıştığını bilmekle ilgili” diyor.
Scotiabank için bir dönüşüm projesine katıldığında yanılsaması değişti. Yüksek katmanlı yöneticilerden şubelerdeki ve bakım merkezlerindeki çalışanlara kadar her seviyedeki ekipmanla bağlantı kurma yeteneği, bankanın saflarına katılmak istemesini sağladı.
“Scotiabank'ın kültürünü sevdim. CEO'dan şubelerdeki yöneticilere, hepsi sürekli iyileştirme ve müşterinin sesine odaklandı” diyor. Performansı fark edilmedi ve uluslararası ve dijital bankacılık stratejisi direktörü olarak Kanada'daki bankaya katılmayı teklif etti.
2017 yılında Scotiabank'a gelmesinden bu yana, kurumdaki en etkili liderlerden biri olma pozisyonuna yükseldi. Bugün, çalışmaları süreçlerin dönüşümüne ve optimizasyonuna odaklanarak Bank'ın stratejisinin müşterileri için güvenilir bir finansal ortak olma hedefi ile uyumlu olduğundan emin oluyor.
Liderliği altında ve Scotiabank Meksika'nın Baş Dönüşüm ve Strateji Görevlisi olarak banka, bankacılık çekirdek sisteminin 30.000 milyon dolarlık bir portföyün göçü, yüz biyometrisi ile% 100 dijital hesapların açılması ve% 75 oranında azaltılması da dahil olmak üzere 70'den fazla dönüşüm projesi uyguladı.
En büyük zorluklarından biri, yeni iş biçimlerine direncin yaygın olduğu bir sektörde değişim yönetimi olmuştur. “Değişim her zaman stres yaratır. Zorumuz, yıllarca bir şeyler yapanları korkmadan yeni bir şeyler denemeye ikna etmektir.” Onun için formül, takımları kendi deneyimlerinden anlamak ve en kolay işlerini yapan çözümler sunmaktır.
Natalia aynı zamanda kuruluşlar içindeki çeşitlilik ve eşitlik savunucusudur. “Bu ücretleri yerine getirmek değil, fırsatların gerçekten adil olmasını sağlamakla ilgilidir. Süreçler şeffaf olduğunda çeşitlilik doğal olarak gerçekleşir.” 500'den fazla üyeden oluşan bir topluluk olan Scotiabank'taki Kadın Güçlendirme Grubu'nun ortak ortağıdır ve genç liderlerin aktif bir akıl hocasıdır.
Şu anda, Scotiabank Meksika'daki işbirlikçilerin% 51'i kadın ve% 32'si üst düzey yönetim pozisyonlarını işgal ediyor, yani geçen yıla göre% 2 daha fazla. Kurum ayrıca 300'den fazla işbirliğinin katıldığı ve% 16'sının şirket içinde promosyonlar sağladığı Kadın Yetenek Liderlik Akademisi'ni yarattı.
Yoğun kariyerine rağmen Natalia, profesyonel ve kişisel hayatı arasındaki dengenin önemini kabul ediyor. Bir anne olarak, hem evinde hem de çalışmalarında bulunma zamanını yönetmeye çalışır. “Kızımla önemli anları kaybetmeden etkili bir lider olmak için zamanımı daha iyi dengelemeyi öğreniyorum.”
Natalia, durgunlaşmanın bir seçenek olmadığını biliyor. “Bankada hala kalmak geride kalmak. Amacım süreçleri dönüştürmek, ancak daha fazla dönüşümlü zihniyet” diyor. Bir sonraki zorluğu, yeniliği teknolojinin ötesine getirmektir; Bankaların faaliyet gösterme, finansal içermeyi hızlandırma ve her şeyden önce kadınların üst yönetimdeki rolünü yeniden tanımlamasına meydan okumak. “Birkaç yıl içinde birisi bana kariyerinin havalandığını söylüyorsa, içimde bir referans gördüğü için her uyanma buna değecek.”