Ancak, teknik beceriler hakkında konuşurken senaryo aynı değildir. “Python“Her 1000 iş reklamından 232'sinde görünen işverenler tarafından en çok talep edilen becerilerin listesine başkanlık ediyor. Ancak, adaylar tarafından sunulan teknik becerilerin ilk 10'unda bile görünmüyor.
Adaylar tarafından en çok sunulan teknik beceri satış ve ardından Excel. Uzmanlara göre, ülkedeki teknolojik yetenek sıkıntısının başka bir göstergesi olabilir.
Bu, hem bu tür uzmanlaşmış yeteneğin sıkıntısını hem de bir CV yazarken uzmanlık eksikliğini temsil edebilir.
Aslında, adaylar arasında en çok bahsedilen dördüncü teknik beceri “programlama” dir. Ve bu durumlarda egemen olan programlama dili hariç tutulabilir; Python onlardan biridir ve eğer bir aday ona hakim olursa, CV'sinde açık hale getirirse avantajları olurdu.
Kıtlık, gerçek ama kötü odaklanmış bir meydan okuma
Bir insan gücü anketine göre, Meksika'daki kıtlığa gelince, işverenlerin% 68'i ihtiyaç duydukları profilleri bulmakta zorlanıyor. Kapsayacak en zor profiller arasında veri analistleri, Bilgi teknolojisi uzmanları, ön büro, diğer ortaya çıkan yanı sıra Programlama ve yapay zeka uzmanları.
Diyerek şöyle devam etti: “Veriler bize dünyanın değiştiğini gösteriyor. Gelecekteki iş raporları raporları, analitik düşünme, büyük veriler ve yapay zeka bilgisinin 2025'e giden işverenler için temel beceriler olduğunu ve Meksika'nın bölgede% 95 iş teklifiyle artmasına rağmen, şirketlerin yeni ihtiyaçlarını karşılamak için hala birçok zorluk var olduğunu vurguladı.” Pedro López son zamanlarda yapılan bir röportajda açıkladı Metaworld Kongresi Direktörü, Meksika'ya ulaşmak üzere olan gelişmekte olan bir teknoloji forumu.
“Meksika'daki teknoloji yetenekleri çok küçük ve sadece bu değil, aynı zamanda gerçekten değer katanlar, farklı şirketleri soyan çok küçük bir dairedir. Ama büyük ve orta ölçekli şirketlerin büyük hatalarından biri” dijital dönüşümün, gerçekte insanların ve gelişimlerinin operasyonunda bir düşünce meselesi olduğunu düşünmeleridir.
Girişimci, bir şirketin dijital evrim çabalarını şirketleri içindeki insanları eğitmek için odaklaması gerektiğini açıklıyor, bu da değerleri, hedefleri paylaştıkları ve şirketin kültürünü üslerinde bildiklerini açıklıyor. Bu, dijital olgunluğu garanti eden, uzman insanları işe almanın ötesinde, ancak organizasyon dışında bir çözüm olduğunu açıklıyor.
Adaylar tarafından en çok sunulan teknik beceri satış ve ardından Excel. Uzmanlara göre, ülkedeki teknolojik yetenek sıkıntısının başka bir göstergesi olabilir.
Bu, hem bu tür uzmanlaşmış yeteneğin sıkıntısını hem de bir CV yazarken uzmanlık eksikliğini temsil edebilir.
Aslında, adaylar arasında en çok bahsedilen dördüncü teknik beceri “programlama” dir. Ve bu durumlarda egemen olan programlama dili hariç tutulabilir; Python onlardan biridir ve eğer bir aday ona hakim olursa, CV'sinde açık hale getirirse avantajları olurdu.
Kıtlık, gerçek ama kötü odaklanmış bir meydan okuma
Bir insan gücü anketine göre, Meksika'daki kıtlığa gelince, işverenlerin% 68'i ihtiyaç duydukları profilleri bulmakta zorlanıyor. Kapsayacak en zor profiller arasında veri analistleri, Bilgi teknolojisi uzmanları, ön büro, diğer ortaya çıkan yanı sıra Programlama ve yapay zeka uzmanları.
Diyerek şöyle devam etti: “Veriler bize dünyanın değiştiğini gösteriyor. Gelecekteki iş raporları raporları, analitik düşünme, büyük veriler ve yapay zeka bilgisinin 2025'e giden işverenler için temel beceriler olduğunu ve Meksika'nın bölgede% 95 iş teklifiyle artmasına rağmen, şirketlerin yeni ihtiyaçlarını karşılamak için hala birçok zorluk var olduğunu vurguladı.” Pedro López son zamanlarda yapılan bir röportajda açıkladı Metaworld Kongresi Direktörü, Meksika'ya ulaşmak üzere olan gelişmekte olan bir teknoloji forumu.
“Meksika'daki teknoloji yetenekleri çok küçük ve sadece bu değil, aynı zamanda gerçekten değer katanlar, farklı şirketleri soyan çok küçük bir dairedir. Ama büyük ve orta ölçekli şirketlerin büyük hatalarından biri” dijital dönüşümün, gerçekte insanların ve gelişimlerinin operasyonunda bir düşünce meselesi olduğunu düşünmeleridir.
Girişimci, bir şirketin dijital evrim çabalarını şirketleri içindeki insanları eğitmek için odaklaması gerektiğini açıklıyor, bu da değerleri, hedefleri paylaştıkları ve şirketin kültürünü üslerinde bildiklerini açıklıyor. Bu, dijital olgunluğu garanti eden, uzman insanları işe almanın ötesinde, ancak organizasyon dışında bir çözüm olduğunu açıklıyor.