Bunlar Meksika'da en çok talep gören 15 iş

Arda

Global Mod
Global Mod
Meksika'da 15 iş artıyor


Bu listeyi hazırlamak için kullanılan metodoloji, her işin büyüme oranı dikkate alınarak Ocak 2019'dan Temmuz 2023'e kadar milyonlarca işin analizine dayanmaktadır. Listeye girebilmek için işlerin sürekli büyümesi ve 2023'te önemli bir artış görmesi gerekiyordu. İşte listedeki ilk beş iş:

1. Büyüme Başkanı

  • Tanım: Satışları artırmaya odaklanarak, satın almadan elde tutmaya kadar müşteri yaşam döngüsünü yönetir.
  • Ana Beceriler: Growth hacking, büyüme stratejileri, dijital pazarlama.
  • Öne Çıkan Sektörler: Teknoloji, bilgi ve internet, danışmanlık ve iş hizmetleri.
  • Ana Konumlar: Mexico City, Querétaro, Guadalajara.
  • Uzaktan Çalışma Seçenekleri: %18, Hibrit Seçenekler: %54.
  • Önerilen Kurs: Büyüme Stratejilerinin Tasarımı (31 Ocak'a kadar ücretsiz kurs).
2. Satış Geliştirme Temsilcisi

  • Tanım: Satın alma sürecinin başında potansiyel müşterileri araştırmak ve nitelendirmekten sorumludur.
  • Ana Beceriler: Soğuk arama, müşteri adayı yaratma, satış araştırması.
  • Öne Çıkan Sektörler: Teknoloji, bilgi ve internet, danışmanlık ve iş hizmetleri.
  • Ana Konumlar: Mexico City, Guadalajara, Monterrey.
  • Uzaktan Çalışma Seçenekleri: %57, Hibrit Seçenekler: %19.
  • Önerilen Kurs: Satış Uzmanı Olun (31 Ocak'a kadar ücretsiz kurs).
3. Makine Öğrenimi Mühendisi

  • Tanım: Makine öğrenimi, mevcut sistemlerin bakımı ve iyileştirilmesi için Yapay Zekayı araştırın, oluşturun ve tasarlayın.
  • Ana Beceriler: Makine öğrenimi, veri bilimi, Docker.
  • Öne Çıkan Sektörler: Teknoloji, bilgi ve internet, kredi aracılığı, BT hizmetleri ve danışmanlık.
  • Ana Konumlar: Mexico City, Guadalajara, Monterrey.
  • Uzaktan Çalışma Seçenekleri: %71,5, Hibrit Seçenekler: %16.
  • Önerilen Kurs: iOS'ta Makine Öğrenimi (31 Ocak'a kadar ücretsiz kurs).
4. Müşterilerle İlişkiler veya CSM (Müşteri Başarı Yöneticisi)

  • Açıklama: Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik politikalar uygulayarak müşteri tutmayı izler.
  • Ana Beceriler: Müşteri hizmetleri yönetimi, müşteri memnuniyeti, hesap yönetimi.
  • Öne Çıkan Sektörler: Teknoloji, bilgi ve internet, BT hizmetleri ve danışmanlık, danışmanlık ve iş hizmetleri.
  • Ana Konumlar: Mexico City, Guadalajara, Querétaro.
  • Uzaktan Çalışma Seçenekleri: %45, Hibrit Seçenekler: %35.
  • Önerilen Kurs: Satış Çözümleri (31 Ocak'a kadar ücretsiz kurs).